WEB SHOP

Često postavljana pitanja o naručivanju i kupnji

Ukoliko želite kupiti određeni proizvod, kliknite gumb "dodaj u košaricu". Svoje unose možete u bilo kojem trenutku pregledati i ispraviti. Klikom na »idi u košaricu« prikazat će se svi odabrani proizvodi. U slijedećem koraku klikom »na blagajnu« možete se prijaviti ili kreirati korisnički račun kako biste nastavili s kupnjom. Kupovati možete i kao gost, bez kreiranja korisničkog računa. Nakon što unesete svoje osobne podatke odaberite način plaćanja. Kupnju zaključujete klikom na "potvrdi narudžbu", čime vaša narudžba postaje neopoziva.

Da. Kako biste to učinili, odaberite opciju Izvrši kupovinu kao gost" nakon što odaberete željeni proizvod.

Na žalost, vašu narudžbu nije moguće naknadno promijeniti. Ukoliko želite kupiti dodatne proizvode, pošaljite novu narudžbu.

U slučaju da želite otkazati narudžbu, molimo kontaktirajte našu službu za korisnike. Narudžbu je moguće otkazati samo ako proizvodi nisu isporučeni dostavnoj službi. U tom slučaju moguće je otkazati samo cijelu narudžbu, pojedinačne stavke iz narudžbe ne mogu se otkazati.

Naša internetska stranica nudi vam mnoštvo informacija o ponuđenim proizvodima. Ukoliko smatrate da niste dobili potrebne informacije, možete kontaktirati našu službu za korisnike. Pored toga se za savjetovanje možete obratiti STIHL ovlaštenom trgovcu kojeg ste odabrali kao svog preferiranog trgovca tijekom procesa kupnje.

Za registrirane korisnike košarica se automatski pohranjuje na korisničkom računu. Ako niste registrirani, košarica će se čuvati 30 dana nakon posljednje prijave. Napominjemo da kroz određeni period, u košarici odabrani artikli, možda više neće biti dostupni.

Registrirani korisnici imaju mogućnost pregleda trenutnih i prošlih narudžbi na svom korisničkom računu pod "moje narudžbe".

Odabrati možete bilo kojeg STIHL ovlaštenog trgovca na području RH. Sustav vam prema zadanim postavkama nudi trgovca prema vašoj lokaciji. Međutim, imate mogućnost prilagodbe ove funkcije i odabira STIHL specijaliziranog trgovca po vašem izboru. Trgovci koji nisu ovlašteni za prodaju i servis STIHL proizvoda, nisu prikazani u izboru.

Često postavljana pitanja o plaćanju

U našem web shopu dostupni su načini plaćanja kreditnim karticama, plaćanje pouzećem i plaćanje općom uplatnicom (virmanom). Međutim, molimo za vaše razumijevanje da u pojedinačnim slučajevima zadržavamo pravo izuzeća određenih vrsta plaćanja.

Plaćanje kreditnom karticom u našem web shopu možete sigurno i udobno plaćati svojom kreditnom ili debitnom karticom jednokratno (diners club, visa, maestro, visa premium, master card) ili na rate :

  • Diners club: 1-12 rata
  • Pbz visa premium: 1-6 rata
  • Pbz maestro: 1-12 rata
  • Pbz visa: 1-12 rata
  • Mastercard (zagrebačka banka): 1-12 rata
  • Visa (zagrebačka banka): 1-12 rata

Prijenos vaših podataka zaštićen je sigurnom SSL vezom. Postupkom 3d secure osigurava se dodatna sigurnost takozvanom "dvofaktorskom autentifikacijom".

Kod plaćanja pouzećem robu ćete platiti dostavljaču prilikom dostave robe.

Robu možete platiti virmanskom uplatom ili općom uplatnicom po ponudi (u pošti, banci, fini ili internet bankarstvom). Rok za uplatu je 3 radna dana od dana kreiranja narudžbe. Ako izaberete plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom, na kraju postupka naručivanja biti će vam prikazani svi podaci potrebni za izvršenje uplate. Isti će vam biti odmah poslani i na vašu e-mail adresu. Nakon što sredstva budu doznačena na naš račun i vidimo da je uplata izvršena, kreće obrada narudžbe, odnosno od tog trenutka počinju teći rokovi za dostavu.Na koji način ću primiti račun? Račun ćete primiti na vašu adresu zajedno s naručenom robom. Ukoliko to želite, račun vam možemo dostaviti e-poštom. U tom slučaju, molimo da u postupku naručivanja odaberite način dostave računa e-poštom.

U slučaju jednostranog raskida kupoprodajnog ugovora, povrat sredstava će biti izvršen na isti način na koji je bila izvršena uplata. Na primjer, ako ste platili kreditnom karticom, odgovarajući iznos vratit će se na račun vaše kreditne kartice.

Čim zaprimimo vaš povrat robe, e-poštom ćete dobiti potvrdu da je roba primljena. Ukoliko je vraćeni proizvod nekorišten i u originalnom pakiranju povrat sredstava će biti izvršen u cjelokupnom iznosu. U slučaju dodatnih pitanja, obratite se službi za korisnike.

Često postavljana pitanja o dostavi

Trošak dostave za narudžbu ispod 750,00 kn iznosi 35,00 kn. Za narudžbe u vrijednosti 750,00 kn i više, dostava je besplatna.

Dostava ovisi o grupi proizvoda i načinu otpreme te obično traje 3 do 5 radnih dana. Za rok dostave na otoke primjenjuju se opći uvjeti dostavnih službi.

Dostava se u pravilu vrši paketnom dostavom putem dostavnih službi - HP, Overseas Express i GLS-om. Napominjemo da se prilikom naručivanja više predmeta isporuka može izvršiti putem različitih dostavnih službi. To ne utječe na troškove dostave.

Praćenje pošiljke moguće je kod svih pružatelja usluga dostave. U potvrdi o otpremi dobit ćete informaciju o dostavnoj službi te broj pošiljke i vezu za praćenje statusa vaše pošiljke.

U Vašoj narudžbi možete odabrati opciju »Preuzimanje kod STIHL ovlaštenog trgovca« te će vam naručeni proizvodi biti dostupni za preuzimanje kod vašeg lokalnog STIHL specijaliziranog trgovca. Kod ove opcije nema troškova dostave. Informacije o prodajnom mjestu STIHL ovlaštenog trgovca dobit ćete u postupku naručivanja.

Pomoću opcije dostave "Preuzimanje kod STIHL ovlaštenog trgovca" odabrane artikle možete kupiti putem interneta i besplatno ih preuzeti kod vašeg lokalnog STIHL ovlaštenog trgovca. Kako biste to učinili, tijekom postupka naručivanja odaberite opciju "Preuzimanje kod STIHL ovlaštenog trgovca" kao vrstu isporuke i odaberite vama najbližeg STIHL specijaliziranog trgovca. Obavijestit ćemo vas e-poštom čim vaš proizvod bude dostupan za preuzimanje. Svoj paket možete preuzeti u roku od 14 dana. Za preuzimanje proizvoda vam je potreban identifikacijski dokument i/ili obavijest o preuzimanju. Napominjemo da razdoblje povrata od 14 dana u slučaju jednostranog raskida ugovora započinje od trenutka kada kupac preuzme u posjed kupljeni proizvod kod specijaliziranog trgovca.

Određeni uređaji zahtijevaju posebne alate i opremu za montažu i/ili puštanje u pogon, ili su zbog svoje veličine, težine i volumena neprikladni za paketnu dostavu. Ovi proizvodi su dostupni za kupnju isključivo kod STIHL ovlaštenih trgovaca, koji će izvršiti montažu i pripremiti uređaj za uporabu te će vas uputiti u pravilno i sigurno rukovanje.

Možete dati ovlaštenje osobi od povjerenja da za vas preuzme paket kod vašeg STIHL specijaliziranog trgovca. Pri tom je potrebno da osoba uz sebe ima obavijest o preuzimanju. Ukoliko pri preuzimanju želite osobno savjetovanje i upućivanje u rad (posebice, na primjer, u vezi sa sigurnom uporabom motorne pile), preporučujemo da proizvod preuzmete osobno.

U postupku naručivanja možete odrediti adresu za dostavu koja se razlikuje od adrese za naplatu.

Dostava je moguća samo na području Republike Hrvatske.

Na žalost, željeno vrijeme isporuke trenutno nije dostupno.

U slučaju praćenja pošiljke, u potvrdi o otpremi primit ćete podatke o dostavnoj službi, broj pošiljke te vezu za praćenje vaše pošiljke.

Često postavljana pitanja o povratu robe i povratu uplaćenih sredstava

Za sve proizvode kupljene u našem web shopu kupac može koristiti pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora u roku 14 dana od dana preuzimanja robe. Kako biste ostvarili ovo svoje pravo, prije nas morate pismenim putem obavijestiti slanjem obrasca ili izjave da raskidate kupoprodajni ugovor. Nakon primitka vašeg obrasca / izjave, poslat ćemo vam potvrdu o primitku obavijesti.

Robu je potrebno vratiti na adresu: Unikomerc-uvoz d.o.o., Ljudevita Posavskog 56, 10410 Velika Gorica
Bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada ste uputili svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Proizvodi koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ili maksimalno očuvanoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Paket možete predati dostavnoj službi po vašem izboru.

Ukoliko raskinete kupoprodajni ugovor, proizvod morate vratiti na našu adresu u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora. Napominjemo, ukoliko ste kupljeni proizvod preuzeli kod STIHL ovlaštenog trgovca rok za povrat robe je 14 (četrnaest) dana od dana kada ste nam uputili svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam.

Izravna zamjena proizvoda na žalost nije moguća. Pošaljite proizvod natrag kao u slučaju raskida ugovora i pošaljite novu narudžbu. Ili kontaktirajte našu službu za korisnike.

Ukoliko želite vratiti motorni uređaj koji ste napunili motornim gorivom, morate isprazniti spremnik goriva i provjeriti je li gorivo izbačeno iz uređaja na način da probate pokrenuti uređaj. Uređaj treba biti zapakiran u originalnu kutiju. Oznaka opasne robe nije potrebna ako su ispunjeni gore navedeni zahtjevi.

Prilikom vraćanja opasne robe moraju se uvažavati posebne upute, ovisno o klasi opasne robe. Zahtjevi koji moraju biti ispunjeni za povrat baterija mogu se vidjeti na Listi za provjeru ovdje.

Uplaćena sredstva, uključujući troškove dostave, ćemo vam vratiti na isti način, na koji ste izvršili uplatu. Na primjer, ukoliko ste platili kreditnom karticom, odgovarajući iznos ćemo vratiti na račun vaše kreditne kartice. U slučaju plaćanja pouzećem, uz vašu suglasnost, povrat će biti izvršen uplatom na vaš tekući račun.

Čim zaprimimo vaš paket, e-poštom ćete dobiti potvrdu da je roba zaprimljena. Nakon provjere robe, uplaćena sredstva će vam biti vraćena bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Povrat sredstava možemo odbiti dok robu ne zaprimimo natrag ili dok ne dokažete da ste istu poslali na našu adresu. Napominjemo da je kupac odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koja je posljedica postupanja s robom na način koji nije bio potreban za provjeru prirode, svojstava i funkcionalnosti robe te se povrat sredstava obavlja razmjerno utvrđenoj umanjenoj vrijednosti.

Često postavljana pitanja vezana uz reklamacije i jamstvo

Ukoliko ste primili oštećen proizvod ili nedovoljnu količinu naručenih proizvoda, kontaktirajte našu službu za korisnike. Pomoći će vam u prigovoru.

Ukoliko ste primili pogrešan proizvod, pošaljite nam ga natrag. U obrazac za povrat unesite razlog "pogrešan proizvod" kako vas ne bismo teretili za troškove povrata. U svakom trenutku možete se obratiti našoj službi za korisnike.

Status otpreme vaše pošiljke možete pratiti u bilo kojem trenutku pomoću veze za praćenje koja vam je poslana e-poštom te molimo da kontaktirate izravno odgovarajuću dostavnu službu. U slučaju da niste dobili zadovoljavajući odgovor, molimo kontaktirajte našu službu za korisnike koja će provjeriti status isporuke.

Jamstveni rok za isključivo osobnu upotrebu STIHL proizvoda iznosi 24 mjeseca, a za komercijalnu i/ili profesionalnu upotrebu jamstveni rok je 12 mjeseci.Za više informacija pogledajte uvjete jamstva.

Ukoliko je kvar posljedica dokazane greške u materijalu ili proizvodnji, popravak u okviru jamstva je besplatan. Za detaljnije informacije pogledajte jamstvene uvjete.

U slučaju kvara u jamstvenom roku možete se obratiti nama ili direktno jednom od STIHL ovlaštenih servisa. Potražite STIHL ovlašteni servis na vašem području ovdje.

U pravilu, svaki STIHL ovlašteni trgovac obavlja osnovne radove servisnog održavanja. Potražite STIHL ovlaštenog trgovca na vašem području ovdje.

Često postavljana pitanja vezana uz newsletter

Možete se registrirati za besplatni newsletter u samo nekoliko koraka i biti informirani o vijestima i ponudama. Nakon registracije, primit ćete e-poruku s potvrdom registracije.
Registrirajte se ovdje.

U bilo kojem trenutku možete otkazati pretplatu na newsletter. Na dnu svakog newslettera pronaći ćete vezu za odjavu pretplate.

Svoje postavke možete promijeniti u postavkama svojeg računa. Tada će se vaši izvorni podaci izmjeniti.

S jednom mail adresom se možete prijaviti samo jednom, ukoliko pokušate još jednom – sustav će vas obavijestiti da ste već prijavljeni.

Česta pitanja vezana uz korisnički račun

U sekciji „novi kupac“ kliknite na „kreiraj korisnički račun“ te upišite svoje osobne podatke i nakon toga potvrdite klikom na „registracija“. Ako ste točno unijeli podatke, na adresu e-pošte koju ste naveli stići će vam potvrda registracije. S pomoću adrese e-pošte i zaporke u svakom trenutku možete pristupiti svojem korisničkom računu i svojim podacima.

Vaš korisnički račun nudi vam brojne prednosti. S jedne strane, podaci koje ste pohranili koriste se za buduće narudžbe, tako da ih ne morate svaki put ponovo unositi. S druge strane, možete pregledati status svojih narudžbi.

Svoje osobne podatke na korisničkom računu možete jednostavno promijeniti u stavci izbornika "moji podaci".

Ako ste zaboravili svoje pristupne podatke, kliknite "zaboravili ste lozinku" na stranici za prijavu i unesite adresu e-pošte s kojom ste stvorili korisnički račun. Zatim ćemo vam poslati vezu za dodjelu nove lozinke.
Ovdje možete izravno resetirati lozinku.

Ako želite izbrisati svoj korisnički račun, kontaktirajte našu službu za korisnike.

Često postavljana pitanja o rezervnim dijelovima i asortimanu

U našem web shopu možete kupiti široku paletu STIHL proizvoda. Ponuđeni asortiman kontinuirano se ažurira i proširuje.

STIHL nudi široki spektar rezervnih dijelova koji se mogu nabaviti kod STIHL ovlaštenih trgovaca. Pronađite STIHL ovlaštenog trgovca na vašem području ovdje.

Odgovarajući pribor možete pronaći na odgovarajućoj stranici s detaljima o proizvodu pod "pribor".

Ukoliko vam treba STL za proizvode koji sadrže kemikalije, molimo kontaktirajte našu službu za korisnike.

Obrazac za narudžbu za trenutni STIHL katalog u tiskanom obliku možete naručiti putem obrasca, a online verziju možete pronaći ovdje.

Česta pitanja o uputstvima za uporabu i montaži

Za sva pitanja oko montaže uređaja možete kontaktirati službu za korisnike ili možete kontaktirati vašeg odabranog STIHL ovlaštenog trgovca. Pored toga na našim stranicama ćete pronaći bogatu bazu video uputa vezanih uz montažu i pokretanje uređaja.

Upute za uporabu možete preuzeti ovdje: na upute. Uz to, svaki uređaj dolazi s uputama za uporabu i montažu u pakiranju.

Upute za uporabu možete preuzeti ovdje: na upute. Uz to, svaki uređaj dolazi s uputama za uporabu i montažu u pakiranju.

Na našim stranicama pronaći ćete bogatu bazu video uputa vezanih uz montažu i pokretanje uređaja. Ukoliko trebate dodatnu pomoć oko montaže ili puštanja u rad naručenog uređaja, obratite se vašem odabranom STIHL ovlaštenom trgovcu. Kontakti STIHL ovlaštenih trgovac nalaze se ovdje. Ukoliko biste imali daljnih problema možete se obratiti našoj službi za korisnike.

Možete pogledati video upute na našim stranicama ili možete posjetiti vašeg odabranog STIHL ovlaštenog trgovca koji će vas uputiti u propisano, ispravno i sigurno rukovanje, kao i o neophodnom održavanju proizvoda. Ova usluga je besplatna. Potražite kontakt vašeg lokalnog STIHL trgovca ovdje.

Često postavljana pitanja o zaštiti podataka

Svi podaci koje ste osobno posredovali, uključujući podatke o plaćanju, prenose se općenito prihvaćenim i sigurnim SSL (Secure Socket Layer) standardom. SSL je siguran i provjeren standard, npr. Koristi se i za internetsko bankarstvo. Kako bi osigurali sigurnost zaštite vaših osobnih podataka također provodimo organizacijske i tehničke sigurnosne mjere koje uključuju zaštitu pohranjenih podataka od manipulacije, djelomičnog ili potpunog gubitka, kao i od neovlaštenog pristupa trećih strana. Naše sigurnosne mjere kontinuirano se unaprijeđuju u skladu s tehnološkim razvojem.

Kliknite ovdje za Pravila o privatnosti.

Informacije o propisima vezanim uz akumulatorske i elektro uređaje

Budući naše pošiljke mogu sadržavati baterije i akumulatore, dužni smo vas sukladno propisima iz područja zaštite okoliša i gospodarenja otpadom obavijestiti o sljedećem: baterije i akumulatori ne smiju se odlagati zajedno s kućnim otpadom te ih je potrebno propisano zbrinuti na za to određenim sabirnim mjestima. Stare baterije mogu sadržavati onečišćujuće tvari koje, ako se ne skladište ili odlažu na odgovarajući način, mogu imati štetan utjecaj na okoliš ili vaše zdravlje. Pored toga baterije sadrže i tvari kao što su željezo, cink, mangan ili nikal te se mogu reciklirati. Nakon upotrebe, baterije nam možete vratiti ili ih besplatno zbrinuti u vašoj neposrednoj blizini (npr. U trgovinama ili na komunalnim sabirnim mjestima ili u našem otpremnom skladištu).

Simbol s prekriženom posudom za smeće znači da se baterije i akumulatori ne smiju odlagati s kućnim otpadom. Ispod ovog simbola pronaći ćete i simbole sa sljedećim značenjima:
Pb: baterija sadrži olovo
Cd: baterija sadrži kadmij
Hg: baterija sadrži živu

Informacije o električnim i elektroničim uređajima:

Stare električne i elektroničke uređaje ne smijete odlagati s kućnim otpadom. Potrošači su zakonski obvezni EE otpad predati na odgovarajuće sabirno mjesto (u trgovini ili u sakupljačke centre na vašem području). Vaše stare uređaje možete vratiti u naše otpremno skladište:

Unikomerc-uvoz d.o.o.
Ljudevita posavskog 56
10410 Velika Gorica

Uklonite baterije i akumulatore ukoliko je moguće i poštujte propise o zbrinjavanju baterija. Kod uređaja sa pohranjenim podacima, dužni ste izbrisati osobne podatke.
Simbol s prekriženom posudom za smeće znači: stare električne i elektroničke uređaje ne smijete odlagati s kućnim otpadom. Stari uređaji mogu sadržavati onečišćujuće tvari koje mogu biti štetne za okoliš i ljudsko zdravlje. Stari uređaji mogu se reciklirati jer sadrže važne sirovine.